Náš dárek pro Vás - nová položka v menu - Equi destinace

23.12.2012 15:20

Stránky White Rabbit´s ranče neustále evidují nárůst svých příznivců, minulý měsíc jste opět překonali dosavadní návštěnost a počítadlo se v měsíci listopadu zastavilo na úctyhodných 8.654 návštěv. A prosincová návštěvnost přesáhla 300 návštěv denně, což opět představuje další, zatím nepřekonaný nárůst.  Je to krásný dárek k letošním vánočním svátkům, protože mě při spuštění tohoto projektu nikdy nenapadlo, že by jste shledali náš malý, rodinný web doplňovaný o volných chvílích tak zajímavý a přínosný. Ve lehkém shonu, který koncem roku panuje jsem se na chvíli zamyslela nad tím, čím bych mohla naše čtenáře a pravidelné návštěvníky potěšit, co by pro ně mohlo být zajímavé nebo nově přínosné. A možná jsem na to přišla! :)

Během svého života strávený s koňmi jsem pobyla nějaký čas v zahraničí a před narozením našeho syna poměrně hodně cestovala za hranice našeho státu, kde jsem okukovala, jakým způsobem se "dělají" koně. A jelikož mě k tomu všemu baví fotografování, byla by škoda nerozdělit se o zážitky zdokumentované slovem a obrazem. A tak jsem otevřela novou položku v menu - Equi destinace. Zde budete moci nalézt informace, reportáže, zajímavosti a autorské fotografie z mých cest a pobytů v nejrůnějších částech světa. Těšit se můžete třeba na jednu z nejznámějších jezdeckých akcí na světě Hickstead Derby, které bylo založeno v roce 1960 a je chloubou anglického sportovního světa. Nebo na zážitky z trail ride z Rocky Mountains v Kanadě, potěším drezurní fajnšmekry ze zákulisí z World Dressage Series nebo parkurové z Global Champions Tour atd. atd. V budoucnu se třeba také zaměřím na ohodnocení českých jezdeckých center, ale to už předcházím.....

Jako první jsem pro vás přichystala článek o sportovní prodejní stáji Dave Quigleyho z okresu Witchurch nedaleko Manchesteru, kde jsem strávila prvních šest týdnů svého pobytu na stáži ve Velké Británii. O zážitcích z mé stáže jsem se vlastně s nikým kromě mých rodičů a mé blízké přítelkyně Jiřiny Musilové nepodělila a tak pro vás po letech otevírám svůj deník, abych si připomněla zajímavé momenty..... 

 

 

—————

Zpět